4 mai 2016

Fasolea...de la bob la pastaie


        Am placerea de a va impartasi bucuria noastra si anume formarea pastailor pe planta de fasole pe care am crescut-o in aceasta primavara! 😃
In imaginea de  mai jos se poate observa pe planta de fasole o pastaie lunga de vreo opt centimetri (in realitate) iar langa ea mai este una micuta de vreo doi centimetri care se dezvolta putin mai lent. Din pacate nu am fost inspirata sa fac poze si atunci cand a inflorit 😡...ar fi fost frumos sa existe si o imagine cu floarea plantei....






Pe la inceputul lunii martie, in urma cu doua luni, am inceput activitatile de primavara si la fel ca in ultimii ani am pus boabe de fasole la incoltit. Aici puteti vedea intreaga noastra activitate din urma cu doi ani, pe care practic o repetam anual. In plus, anul acesta am folosit si setul Safari, o reproducere a ciclului de viata la fasole, un material foarte dragut cu ajutorul caruia copiii pot vedea oricand doresc, fenomenul. Orisicum, recomand ca experimentul sa fie facut cel putin o data si in realitate cu boabe de fasole reale observand pas cu pas dezvoltarea acestora. 

Daca nu ati incercat inca aceasta activitate cu copilasii vostri,  va doresc mult succes la joaca!


Activitatea completa o gasiti mai jos:





Dacă găsiţi pe blog articole interesante, vă invit să le distribuiţi la prieteni şi să daţi like paginii de Facebook . Va multumesc si va astept cu drag ca de fiecare data!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...