24 nov. 2015

Alte idei pentru decoratiuni de iarna: spiridusi (2,4 ani)

Din seria decoratiunilor pentru Craciun realizate pe perioada Adventului in anii trecuti, mai fac parte si decoratiunile cu spiridusi. Ideea nu este personala ci preluata de pe internet in cautarile mele de la vremea respectiva, insa din dorinta de a impartasi cu voi din activitatile noastre, am ales sa le postez aici.


Spiridusi din conuri de brad

Din conurile de brad stranse in toamna, in urma cu doi ani, in luna decembrie am creat acesti mici spiridusi, numai buni de agatat in pomul de Craciun. Modalitatea lor de confectionare este simpla, necesitand doar putina indemanare si cateva materiale simple. 

Sunt pur si simplu dragalasi, as zice eu! 




In realizarea lor am folosit:
  • conuri de brad
  • panza alba decupata sub forma de floricica
  • fetru colorat decupat sub forma de triunghiuri (asa cum se vede in fotografie)
  • bile de lemn natur cu orificiu (avand diametrul de 1,5 cm)
  • snur/panglica subtire
  • foarfeca
  • carioca sau liner subtire
  • pistol de lipit



Si cum D.este dornic sa mestereasca, implicandu-se pana la ultimul amanunt in orice proiect pe care il facem impreuna, si de aceasta data s-a descurcat bine!

In centrul panzei sub forma de floricica am facut un mic orificiu cat sa poata sa treaca panglica prin el, de asemenea si in triunghiul din fetru. D.a introdus panglica prin fetru, apoi prin bila de lemn si in cele din urma prin panza alba. La capat am innodat panglica. Apoi cu ajutorul pistolului de lipit am atasat ansamblul de conul de brad, iar la final am desenat fata spiridusului. 

Activitatea a fost un bun exercitiu de motricitate fina, atentie si rabdare  si de ce nu, de creativitate. Este interesant sa vezi cum din cateva lucrusoare marunte se pot realiza mici omuleti :). De asemenea, cu putina imaginatie puteti chiar sa puneti in scena mici povestioare create de voi insiva. Cu aceasta ocazie copilasul poate veni el insusi cu idei sau puteti realiza un scenariu prin care sa aflati mai multe despre ceea ce gandeste copilasul referitor la o tema sau alta. Posibilitatile sunt nenumarate!




Din conurile de brad mai mari am realizat aceste decoratiuni pe care le-am atasat cadourilor de Craciun, ale celor dragi. Sunt foarte simplu de realizat si au un efect minunat putand fi agatate ulterior in bradul de Craciun sau pur si simplu pe undeva prin casa. In cazul nostru au avut un efect garantat!

Dintr-o panglica de cadouri se realizeaza o fundita, dupa care se leaga un snur mai subtire peste nodul acesteia (snurul subtire va avea rolul de agatatoare). Apoi cu ajutorul pistolului de lipit (de nelipsit dintr-o casa!! este bun la multe proiecte si vi-l recomand! al nostru este unul ieftin, nu foarte sofisticat insa pentru micile noastre proiecte este foarte bun!) se ataseaza de conul de brad rezultand o decoratiune simpla si de efect!  




Daca v-au placut micile proiecte si doriti sa le realizati si voi, va dorim mult spor la treaba!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...